Index
FAQ
Użytkownicy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Zaloguj
Rejestracja
Profil
Galerie
Forum FORUM ASEROTH'A Strona Główna
->
Wszystko
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Wszystko
KomiKSy internetowe
Reszta czyli offtop
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Aseroth
Wysłany: Pią 12:01, 18 Sie 2006
Temat postu:
niedługo zrobie takie opowiadanie do gothicl'a
Rokusho
Wysłany: Pon 13:38, 31 Lip 2006
Temat postu:
Mię niestety Fallout nigdy nie interesował
Aseroth
Wysłany: Czw 15:11, 13 Lip 2006
Temat postu:
PS: zapraszam też na str
http://fallout3.phx.pl/
Aseroth
Wysłany: Czw 0:22, 13 Lip 2006
Temat postu: FALLOUT
"Wojna nigdy się nie zmienia"
W przyszłości wybuchła wojna o zasoby uran i ropę. Chiny najechały Alaskę a, USA dokonało ekspansji kanady. Unia Europejska rozpadła się na zakwaśniane małe państewka walczące o jak największe wpływy. Potem iskra nuklearne stworzona przez człowieka szybko uciekła z pod kontroli. Niemal cała ludzkość została unicestwiona a ich duchy stopiły się z falą promieniowania. Ci, którzy przeżyli musieli ponownie budować postapokalipyczną cywilizację,garstka znalazła bezpieczne miejsce w podziemnych schronach zwanych kryptami. W 1 pierwszej części gry w twojej krypcie (numer 13) popsuł się procesor do maszyny uzdatniającej wodę, po losowaniu padło na ciebie (czyt. twojego bohatera), zapas wody starczy na 150 dni. Po 100 latach z krypty wychodzi 1 człowiek, który później będzie nazywany przybyszem z krypty (czyli ty). Ale świat nie jest już taki jak dawniej, promieniowanie zmieniło ludzi i zwierzęta. Ci, którzy byli wystawieni na wielki żar i promieniowanie stali się ghluami. Żyli znacznie dłużej niż "zwykli" ludzie i mieli znacznie większą odporność na promenowanie, ale, ich skóra na całym ciele była straszliwe poparzona a sami byli mniej sprawni i "gładcy". Szukają hydroprocesora Przybysz z krypty natrafia na mistrza, który przemieniał ludzi w potwory. Za pomocą wirusa FEV mutował ludzi w wielkie masywne maszyny do zabijania kosztem ich intelektu, wyglądu i stawały się bezpłodne. Na szczęście dla całej ludzkości mistrz został pokonany,jego armia została zniszczona a resztka uciekła a wirus FEV został pogrzebany w gruzach bazy militarnej mistrza. Gdy powrócił do swojej rodzinnej krypty został wygnanny z powodu "zagrożenia dla innych mieszkańców krypty". Po przemierzeniu pustkowi postanowił się osiedlić za wielkim kannionem, założył wioskę Arroyo i tam spędził resztę swych dni. Po ok 60 latach w Arroyo nastała klęsta głodowa potomek przybysza z krypty musi wyruszyć po bez cenny artefakt zwany G.E.C.K. (Generator Ekosystemu Cudownej Krainy/Garden of Enden Creation Kit) do krypty 13. Świat już otrząsnoł się po apokaliptyczenej zagładzie, powstały nowe metropolie (prawie zawsze po G.E.C.K.u) i starych zgliszczch miast. Ale świat stał się bezwzględny, po pustkowiach wędrują dandyci, w wielu miastach są łowcy niewolników są też znacznie gorsze potwory. Bohater znajdując wreszcie krypę i G.E.C.K.a wraca do wioski ale niestety grupa wojskowa "Enklawa" porwała twoich współbraci do ich głównej siedziby na byłej platfomie wiertniczej na pacyfiku. Dopływając tam ponad 200 letnimk tankowcem bohater dowiaduje się o planach enklawy polegającym na wypuszeniu zmienionego virusa FEV który zamiast mutować zabijał. Wyzwalając swoich ludzi i porwanych mieszkańców krypty 13 bohater uszkadza reaktor zasialący bazę enklawy i odpływa tankowcem na kontynet wiedząc że nikt już nie podejmnie się rego co próbowała zrobić enklawa.
Krótka historia Fallouta by ASEROTH
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par
Mtechnik.net
et modifié pour phpBB 2 par
BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin